najlepszy program dla dietetyków

    Sposób na spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha

    Brzuch to ta część ciała, która najbardziej „upodobała sobie” akumulowanie tkanki tłuszczowej. I gdy tyjemy, pierwsze efekty widzimy właśnie w okolicach pępka. Nie ma co kryć – każdemu z nas, niezależnie od płci marzy się szczupła oraz zdrowa i atrakcyjna sylwetka oraz plaski brzuch. A jak doprowadzić do tego, by brzuch taki właśnie był? Możliwości jest dość sporo i każdy może znaleźć sposób odpowiedni dla siebie. My zajmiemy się dzisiaj przytoczeniem wszystkich najważniejszych kwestii, które powiązane są bezpośrednio z tym tematem tak w teorii, jak i w praktyce działania.

    Zacząć należy od tego, że kluczowe, jak chodzi o uzyskanie płaskiego brzucha jest dobranie właściwego zestawu ćwiczeń, który pozwoli uformować tę partię ciała. I to jest najistotniejsza rzecz, którą warto zrobić na samym początku. A jakie ćwiczenia mogą pomóc? Do najważniejszych zaliczyć można między innymi:

    1. klasyczne brzuszki, a więc ułożenie się płasko na podłodze i lekkie unoszenie głowy i karku z rękami założonymi na szyję – najlepiej wykonywać je płytko, tak, by zbudować napięcie mięśni gładkich znajdujących się na brzuchu,
    2. brzuszki skośne – unosimy jedno kolano do góry i do niego, naprzemiennie unosimy ręce – wykonując lekki skręt tułowia – to pozwoli popracować nad mięśniami skośnymi brzucha,
    3. pompki – choć najbardziej działają na ramiona, mięśnie brzucha także w trakcie ich wykonywania są napięte,
    4. „nożyce”, a więc przeplatanie ze sobą prostych nóg przy leżeniu na płaskiej powierzchni – wzmacnia wszystkie partie mięśni brzucha.

    Oczywiście, samych ćwiczeń, które idealnie wpisują się w potrzeby gładkich i skośnych mięśni brzucha jest o wiele więcej. Te jednak sprawdzą się w przypadku każdej osoby i na pewno warto je zastosować w praktyce.

    Ale to nie wszystko. By bowiem uzyskać naprawdę pięknie prezentujący się brzuch, warto również pomyśleć o odpowiedniej diecie. Przy złym odżywianiu się bowiem, i tak osiągnięcie odpowiednich efektów będzie po prostu niemożliwe.

    Warto zatem przede wszystkim pamiętać o tym, by:

    1. unikać spożywania słodyczy w dużych ilościach, a także węglowodanów prostych – np. białego pieczywa, czy też makaronów,
    2. unikać łączenia węglowodanów prostych z białkami – to wzmacnia tworzenie się tkanki tłuszczowej
    3. pić duże ilości wody – ciało nawilżone jest odpowiednio jędrne – przydać się może ok. 1,5 litra dziennie lub więcej przy dużym wysiłku fizycznym,
    4. jeść duże ilości warzyw oraz owoców,
    5. pamiętać o odpowiedniej suplementacji diety.

    Trzymając się tych prostych zasad na polu odżywiania, jak i ćwiczeń, można z powodzeniem uzyskać doskonałe efekty, jak chodzi o wypracowanie sobie szczupłej sylwetki oraz płaskiego brzucha. A w razie jakichkolwiek wątpliwości, skorzystać można z pomocy personalnego trenera, który doradzi sposób postępowania. Współprac a wybitnym specjalistą w tej właśnie dziedzinie na pewno przełoży się na pełen sukces pod każdym względem. A to przecież w odchudzaniu jest kwestia najważniejsza, o której zdecydowanie należy pamiętać tak w teorii, jak i w praktyce działania.

    Wpływ procesu odchudzania na zachowanie organizmu

    Ile kilogramów miesięcznie można zdrowo stracić?

    Napisz komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *